marc sabatés i laporta
(---.---.77.169)24 décembre 2006 17:59
BARCELONA , CATALUNYA//// ,le succès viendra , nous sommes catalans pas espanyols.La independencia no és un privilegi , la independencia és un dret . SI per les seleccions catalanes al mon com ESCOCES ;
www.marc-sabates.com
BARCELONA NACIO CATALANA.